Nytt år, nya möjligheter.

Javisst, det är så de brukar säga, de gamla och kloka.
Jag brukar inte vara så mkt för sådana påståenden men i år känns det faktiskt så.
2008 för mig betyder bara möjligheter.

Nyårskvällen/natten var mkt trevlig och spenderades som sagt i Flärke. Förvånansvärt nog blev vi till slut ca 60 personer som skålade in det nya året vid tolvslaget. Kvällen var fri från större skandaler och när vi alla åkte hem till vårt dagen efter så avslutade vi med ett : "Gott nytt år, det kommer gå åt helvete". Jag har så positiva vänner.

Nu ska jag till Mormor och äta lunch, sedan måste jag ge mig ut på jakt efter ett batteri till en w880i. Någon som har ett över? Nej, trodde väl inte det. Anyways, dags att dra.

Kommentarer
Postat av: annika

jag skulle väldigt gårna veta hur det går med mr.hej-jag-e-hetast-i-hela-världen, & ja, du vet mycket väl vem jag menar, eller e det nerlagt? varsågod att uppdatera mig, tack.

2008-01-04 @ 17:49:52
Postat av: ankan

slå till. om du inte gör det så kommer du ångra dig så du blir grön. trust me. 45005579, hälsa på oss nån gång!!!

2008-01-05 @ 19:55:28
Postat av: Anonym

haha tack älskade du! då ska jag inte låsa in mig, by the way så älskar jag eran nyårs-hälsning, jag ska sno den!!

2008-01-06 @ 18:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback