Vinter och kalla tår.

Ja, hemma igen. Här är allt som vanligt, så jag har helt enkelt inte gjort mkt.
Stannade i Stockholm över natten och träffade massa folk där, det var trevligt och det ska göras om, banne mig!

Brasilien var bra, även om vi inte såg några delfiner eller sköldpaddebebisar.

På måndag åker jag till Ida för att planera vår resa, lite i sista sekunden, men vadfan. Vi har aldrig varit speciellt snabbtänkta. Så iväg till Sveriges bakvatten bär det. Ja, det blir nog bra, var alldeles för länge sedan sist!

Usch vad jag har lite att skriva. Ikväll ska jag iaf på hockey. MoDo-Skellefteå AIK, så jag hoppas att de lyckas vinna idag, annars blir jag lite syyyr. Sedan kanske jag följer med Sofie på Harrys, vore som rätt skoj va. Men får se.
Nu är mina tår kalla, jag ska gå och elda lite på dem. Hej hej!

Kommentarer
Postat av: pappa mats o ewa i thailand

hej malin hoppas allt ar bra sag att du varit hos ida det borjar narma sig kul vi har akt till pataya for att flyga till kho-samui allt ok har vi hors mera sen puss pappsi o ewa

2008-01-27 @ 15:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback