Marmaris och Kroatien.

Ja, vad kan man säga?
Som väntat hade jag det helt underbart i Marmaris, som vanligt.
Och precis som vanligt så gick tiden alldeles för fort och jag saknar allt och alla.
Förhoppningsvis åker jag i Oktober, så jag får väl se fram emot det.

Efter det flög jag till Kroatien. Dalaman-Istanbul-Ljubljana-Zagreb-Split för att vara exakt, en jävla massa flygresor, men tro det eller ej så gick det faktiskt vägen. Mamma och Kent hämtade mig i Split, och sedan var vi ute och seglade i 9 dagar. Hur underbart som helst, och jag ska lägga in bilder senare.

Hemma nu, via en sväng i Uppsala, och det är faktiskt skönt att vara hemma.

Börjar jobba i Norge den 5te Augusti, jag och Amanda åker förmodligen den 4de.
Och om jag får som jag vill så kommer Johanna och Amanda upp ett par dagar innan så att vi får umgås lite.
Blev massa rabblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback