En städdag.

Ja tänka sig, idag har jag faktiskt tagit mig i kragen och städat. Är färdig med mitt rum nu, och det var det som var det mesta jobbet så nu är det bara att plocka lite i de andra rummen, diska bort och dammsuga så är det färdigt. Ska åka och panta massa burkar och handla också så är allt klart till pappa kommer hem imorgon.

Igårkväll var Emmeli, Tomas, Sofie, Linus och Joel här. Vi snackade skit och såg lite på tv, det var trevligt. Joel och Linus har även fått för sig att Michal ska ha samma tatuering som dom har, HIPHOP tatuerat på baksidan av benet, haha jag vet inte vad jag tycker om det riktigt. Men jag tror att de får jobba hårt om de ska lyckas med den bedriften.

Jahaja, och Imorgon kommer Michal, så jag är glad:)



Kommentarer
Postat av: Malin

Pluttisar, va mysigt ni kommer att få...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback