Fuck you Elgiganten.

Jaha, så var jag och skulle hämta min telefon på Elgiganten som jag köpte igår.
Det skulle komma en igår och de sa att jag kunde hämta den idag, men med min vanliga otur så är det ju så att den inet fanns där. Först sa de att det bara hade kommit blå igår, men sedan så luskade Linus ut att de hade sålt den.
Tack så mkt liksom, jag behövde verkligen en ny telefon och nu måste jag vänta till den 2ndra december innan jag får den, så det suger penis. Jag kunde fått den i blått, men den är inte lika fin, eller vad säger ni?
Sony Ericsson w595i White

Och den blå


Men jag är lite glad ändå, Michal kommer på måndag:)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mickan

Ohh kommer han redan då?!



Den röda var mycket tjejigare och mer Malin. Gör som mig och shoppa på internet istället. Jag har fått nog av muppiga försäljare! Puss

2008-11-21 @ 22:02:00
Postat av: jennie

sant sant den blåa var inte lika fin!!! ha de såååååå himla skoj nu och vi kanske hörs nåt på msn så man får reda på hur ni har det =) kram

2008-11-21 @ 23:07:39
Postat av: Malin

haha, japp han kommer på måndag kväll, så det är kul:) Jag vet, den var mer jag;)Haha, får bli det nästa gång, men jag har ju redan handlat den nu, så jag får väl så fint vänta bara. Puss



Nej, jag tycker den röda var finare också. Haha, klart vi ska höras gumman. Han kommer ju ändå att vara här ett bra tag så!:) Kram

Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag tycker nästan att den va finare i blått?

2008-11-24 @ 01:21:44
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback