I am... Sasha Fierce



Ja hörni, vad tycker jag om Beyonces nya album egentligen.
Jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig. Men jag kan nog säga att jag tycker att det var nog mer dåligt än bra att lägga de lugna låtarna på den första skivan och de mer uptempo på den andra. Jag gillade verkligen Beyonces förra album och blev nog faktiskt ganska besviken på det här. Som vanligt gör hon fina ballader men jag blev besviken på uptempo låtarna. Beyonce ska göra låtar som man kan dansa loss ordentligt till på klubbarna, och jag tycker inte riktigt att hon lyckades med det den här gången. Anyway, jag gillar låt nr 2 på skiva 1 skarpt, texten är great.
Try it; Beyonce- Halo

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha näää,hon e nog inte så hundra på vart hon har sin snubbe.

En sak vet jag o d e att hon inte har honom hemma i natt iallafall,för jag ahr precis pratat me honom..hahahah

Postat av: - ● Rebecca ● -

Jösses amaila.

Men e du i norge nu eller sverige?

Och vars hittade du honom?

Hur länge har ni varit tillsammans?

Vart bor han?

hahhahahha



värsta korsförhöret!

2008-11-24 @ 02:01:10
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback