I hemstaden igen.

Jaha gott folk, då när jag var hemma igen för den här gången kanske det är dags att återgå till mitt internetberoende jag igen, och det innebär väl att jag ska ta tag i det här med bloggandet igen, nåväl, vi får väl se hur det går.

Hur som helst så har jag som sagt lämnat Hitra för den här gången. Vi hade säsongsfest den 1a November, och det var lika trevligt som vanligt, trots att jag nog var den enda av de svenska tjejerna som inte pimplade alkohol som om det inte fanns någon morgondag(Ja ni får säga vad ni vill flickor, ni var aspackade hela bunten, haha). Hur som helst så var det ju samma dag som vi kom hem från en vecka i Marmaris så det var trevligt att träffa alla igen, och speciellt Michal då.

Annars var det ju lite sorgligt att lämna Hitra som vanligt, vem vet när man träffar alla fina människor igen. Men Tadek och jag har iaf bestämt att vi ska ses nästa sommar, så så blir det. Och så ska jag ju såklart hälsa på Lina när de fått sin vovve i april, så det blir trevligt.

Hemma i två dagar och nu har pappa begett sig till Gran Canaria, så trevligt att han flyr landet så fort hans enda dotter kommit hem, haha. Nejdå, jag hoppas han får trevligt med gubbarna och att ingen "faller ur ramen" som han så fint brukar uttrycka sig.

Idag har jag varit på stan och inhandlat lite kläder inför helgen. Och är det inte komiskt att de enda kläder jag hittar finns på Cubus, när det är det enda stället jag handlat på i 2 månader? Jodå, det tycker jag åtminstonde. However, jag saknar mina Hitraflickor så det ska blir trevligt med en återträff i Umeå i helgen, och så får jag ju träffa min Ida igen också, och det är minsann inte fy skam.

Nu väntar jag för övrigt på att mina vänner ska komma hem till stan igen. Det är så obotligt tråkigt att vara hemma när man inte har alla andra här, Sofie och Öhgren är ju här som tur är men jag vill ju att alla ska vara hemma. Så pallra er hem fuckers!

Tänkte avsluta med lite Hitrabilder, mest för att jag vill.
Mickan och Linda glassar hemma på Bakkan i augusti

Emelie, Tadek och jag på fest hos tjejerna i gröna huset

Middag på Bakkan

Ola,Malin, Mickan och Emma på fest hos Fuma

Tom, Malin och Max på förfest

Artur och jag hos Fuma

Jag och Wojtek hos Fuma

Peter och Emelie hos Fuma

Jag och Lill-Arve

Arek, Amanda, Sara och Piotr hos Lukasz

Jag och Arek hos Lukasz

Jag och Piotr hos Lukasz

Säsongsfesten:Marie, Sandra, Sanna, Anki och Jonah
 
Amanda, Michal och jag på säsongsfesten

Boras och jag på säsongsfesten


Nej hörni, nu måste jag kila, blir mer bilder sen! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback