Stormen är in my face.

Ja, det är storm här, och den här jävla stormen irriterar mig något fruktansvärt.
Michal har inte åkt från Gdansk än, han skulle åkt 11.40, har vi tur så kommer han iväg 15.40.
Detta betyder att han inte hinner med planet som jag bokat åt honom från Arlanda, eftersom det går
17.35 och hans plan landar på skavsta 16.40. Så nu har jag bokat om flyget åt honom så han flyger 20.45
från arlanda istället. Förhoppningsvis hinner han dit i tid, annars ska jag personligen ta död på den här stormen.

Hmm, jag är nervös, och har inte ätit något på hela dagen. Rätt dumt faktiskt, så jag borde nog fixa något.
So long.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

jaha okeii va kul att han fått visum.



men gud,jag skulle DÖDA stormen!! hah ha

Hoppas han kommer fram som han ska nu!

Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha jaaa jag vet inte riktigt hur man ska göra för att ta död på stormen....hmm

Förvandlas till en vädergud kanske?

2008-11-24 @ 16:19:42
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Me löööööööv hiphop o sånt så d e lugnt,TACK!

2008-11-24 @ 21:12:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback