Stormen har bad timing.

Jag gillar inte riktigt det här med att det är snöstorm och att de har ställt in plan från Arlanda.
om man ska tro väderleksprognoserna så ska ju stormen fortsätta imorgon också och då kommer ju Michal,
och om de har tänkt att ställa in hans plan då jävlar. Vore så jävla illa om han blev kvar på Arlanda, vem vet när stormen får för sig att mojna liksom.

Nej nu får det här ta och gå över tills imorgonbitti så är jag nöjd.

Förutom Michal så är ju min kära far ute och åker tåg inatt, och jag hoppas verkligen att det inte händer ngt med tåget.
För då blir jag arg. Usch, jag är nervös, jag kan inte sova.

Men jag har laddat hem massa ny och bra hiphop och jag kan varmt rekommendera
Brutha ft Fabolous - I can't hear the music.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Oh fan,okeii.

Romance at work,inte illa. hahah



Okeii,har du varit i polen nått?

Har alltid undrat hur d e där.



Läste att Siri o hennes kille gift sig,va kul.

Hur va bröllopet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback