Jag har så tråkigt.

Vad heter du?
Malin Sjöblom
Vad är det för märke på byxorna du har på dig?
Lee jeans, modell Chino Cinch
Vad lyssnar du på just nu?
Afasi & Filthy - Jobb, passande eftersom jag skulle behöva ett. Har du ett över så hör av dig!
Vad gjorde du igår kväll?
Umgicks med Sofie, Linus, Emmeli, Tomas och Joel här hemma.
Hur är vädret hos dig just nu?
Vi har snö, halvblå himmel och ca -3 grader C.
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Sofie
Vad e det första du lägger märke till hos det andra könet?
Ögonen
Hur mår du idag?
Mår bra, är dock otroligt uttråkad
Vilken är din favoritdryck?
Vatten, tro det eller ej.
Favoritsport?
Fotboll, Handboll att spela och Ishockey att titta på.
Hårfärg?
Blond
Ögonfärg?
Blå/gröna, men dom har en tendens att ändra färg så det varierar.
Soluppgång eller solnedgång?
Inget slår soluppgången en tidig sommarmorgon.
Syskon?
Inte alls
Favoritmånad?
Juni
Favoritblomma?
Liljekonvaljer
Favoritmat?
Turkiskt, grillat
Senaste filmen du såg?
Pineapple express, rolig som fan
Favoritdag i veckan?
Lördag
Favorithobby?
Hobby? Umgås med vänner, räknas det?
E du för blyg för att bjuda ut någon?
Nej det tror jag inte
Favoritlåt?
För tillfället gillar jag Coldplays- Viva la vida
Sommar eller vinter?
Sommar
Kramar eller kyssar?
Kramar
Förhållande eller "one-night-stand"?
Förhallande
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad
Hur bor du och med vem/vilka?
För tillfället med pappa i lägenhet i centrala Örnsköldsvik
Hur ser din musmatta ut?
Laptop = ingen musmatta
Favoritsällskapspel?
Monopol, Alias
Favorit data/tv-spel?
-
Kan du nudda näsan med tungan?
Nej
Kan du korsa ett öga åt gången?
Nej, inte det heller
Är du romantisk?
Ja lite romantisk är jag nog.
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja, jag är lycklig, om än väldigt uttråkad.
Vad gjorde du för tio år sen?
För tio år sedan var jag 11, jag spelade fotboll, handboll och red på ridskolan och gick i 5te klass på Domsjöskolan.
Vad gjorde du för ett år sen?
För ett år sedan var jag på ön Hitra i Norge och arbetade på en krabbfabrik, jag var intresserad av en man som inte var tillgänglig och bodde tillsammans med min Maria.
Fem snacks du gillar!
Choklad, popcorn, chips, ostbågar och nötter av alla de slag.
Fem sånger jag kan texten utantill på!
Jag är en så kallas textjunkie, så det är en hel del.
Vad skulle du göra om du var mångmiljonär?
Köpa hus/lägenhet utomlands, segla jorden runt, resa, skänka bort pengar.
Fem dåliga vanor!
Går och lägger mig för sent, sover för länge, gör allt i sista sekund, dålig på att höra av mig till mina vänner, tränar för sällan.
Fem saker du gillar att göra!
Umgås med mina vänner, resa, åka båt, lyssna på musik, dansa
Fem saker du aldrig skulle köpa eller klä dig i!
Plysch(må vara modert men jag ryser bara jag tar i det), latex, väldigt urringade toppar, platåskor eller solglasögon med färgat glas(då menar jag alltså färg som i röd, grön osv)
Fem favoritsaker!
Jag skäms för det men jag skulle verkligen sakna min laptop, min iPod, och min mobiltelefon om jag blev av med dem, förutom dem så mina svarta Nike sneakers och min nya rosarutiga jacka.

Nu borde jag städa, jag gör väl det tids nog, blöh.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mickan

Åhh min lilla sötis Malin!!

2008-11-21 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback