Att sluta för dagen 12.15

Ja, det blev så idag, så det sög ju.
Riggen var klara 09.30 så det var väl förmodligen det värsta på länge.
Annars var det fest i helgen och den här festen slår nog alla andra när det kommer till hångel, sex och slagsmål.
Och det vet vi väl allihopa att det inte säger lite det när det är Hitra man pratar om.

För övrigt är det typ storm här, det blåser utav bara faan, värre än vanligt alltså.
I helgen lät det som om vi bodde i en husvagn och väggarna skakade nästan när vinden tog i ordentligt, skrämmande.
Men nu ska jag lämna biblioteket och ta mig hem till Ansnes igen, ha deeeet!

Kommentarer
Postat av: bananis

shiit! vare fest i generalstugan lr??

Postat av: Nathalie

Hey babe! Läste i ditt förra inlägg att du kanske kommer hem om en månad ungefär och det skrev du den 5/10! Jag funderar nämligen på att åka hem över min födesedag. Kommer upp lör den 1 och stannar till söndag kväll helgen därpå isf. Hade ju varit gaaaaanska nice om du var hemma då med!!=D Saknar dig min galning! Följer din blogg men borde kanske kommentera oftare så du vet att jag vet att du lever så att säga ;) Ta hand om dig fina du! KRAM

2008-10-15 @ 08:56:08
Postat av: Josefin

Heej kära vän! Saknar dig ju! Jag kommer hem till jul, sen vet jag inte hur länge jag stannar, beror på hur det går med jobb och liknande. Men jag kommer kanske 18 - 19 december och är hemma över jul och förhoppningsvis nyår. När kommer du hem då? hinner vi ses någon gång? Jag börjar känna mig ensam i världen :) Att vi ska raring! Vi ska kramas tills vi kvävs! Puss! :)

2008-10-15 @ 18:59:58
URL: http://josefinjonsson.blogg.se/
Postat av: annika eklöf-försummad,dock tapper!!

jaja, nämen skit i att maila å skvallra då... för all del....mutter mutter...mummel mutter mutter...jag muttrar här om du har missat det!!!!!! (muttermutter)

2008-10-16 @ 23:07:18
URL: http://samst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback