Matthew James Walker - Min vän från Wellington

Idag när jag kom hem från stan så hade msn stått på, och när jag tittade vilka som skrivit fick jag en mkt glad överraskning. Min kära buddy från Nya Zeeland hade hört av sig, och tyvärr hunnit logga ut innan jag såg det, men ändå.
Så jag tänkte bara berätta för alla att jag saknar mina bröder från Wellington väldigt mkt.
Matthew Walker a.k.a. The Big Remo(TBR) och Cameron Walker a.k.a. The Big Rhino, går allt som det ska så ses vi i mars!

Ni som känner mig känner igen min humor i allt det här, vi har precis samma humor och så roligt tillsammans.
Det som mötte mig när jag kom hem:

[email protected] säger:

Yo what up dick!

[email protected] säger:

Well thats fine, you dont have to chat to poor matty, thats fine, I'll be fine

[email protected] säger:

no worries

[email protected] säger:

Im OK

[email protected] säger:

just

[email protected] säger:

Well buddy, your probably cracking crabs, and I would wait, coz I never seen you here before, but yo is away, bum. So I hope ya is all well and I Miss ya heaps and heap and heaps. Matt xxo, and yes, I am "keeping it real".


Jag och my buddy of all buds, på Rarotonga


Mutual looove( även om jag ser ut som en ko, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback