Hitralördag, lugn sådan.

Ja, idag är det lördag, och den första lördagen utan fest överhuvudtaget på Hitra för min del. Känns lite skrämmande, det ska jag inte sticka under stol med, men vad kan man göra. Känner mig krasslig också, har sjukt ont i halsen och var frusen som en nedfryst bäver igår på jobbet så det var mindre trevligt. Blöh. I morse klockan 05.30 åkte för övrigt Malin, Tom och Max från ön, så det kommer bli lite tomt efter dom, det ska inte stickas under stol med det heller. Här sticker jag inte mycket under stolar som ni märker, sitter hellre på dom om jag säger så.

I veckan har det för övrigt inte hänt mkt kul, varit hemskt lite jobb, och har inte jobbat längre än 17.00 någon dag, så det suger. Verkar för övrigt som att det blir Trondheim för mig, Linda och Amanda efter att vi är klara här, så det blir kul.

Jag och Amanda åker ner till Marmaris den 23dje oktober för att gå på Siris och Murats bröllop och för att passa på att möta upp med mamma och Kent som är i Marmaris den veckan för den årliga segeltävlingen, trevligt värre. Nu pressar vi bara alla våra kontakter på ett boende om är så billigt som det bara går, så har ni något tips så spit it out!

Nu ska vi hem och äta korv med bröd innan det blir filmkväll med brudarna. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback