Efter stormen.

Ja, nu har det gått väldigt lång tid sedan jag senast skrev ett inlägg. Detta beror nog på att det har hänt mkt i mitt liv just nu.

1. Jag har accepterat jobberbjudandet från norge och ska vara på plats där den 26e maj för arbete.
2. Jag har sagt upp mig från Lidl, och även fått veta att jag är varmt välkommen tillbaka när jag kommer hem igen. Så det känns ju onekligen skönt.
3. Jag har bokat en resa till Italien för att segla med mamma och Kent mellan Neapel och Rom, sjukt härligt!
4. Jag har fått veta att det är en man som är intresserad av att köpa min båt, det känns också bra.
5. Jag har hållit på med en annons för uthyrning av huset på Nötbolandet, vill man inte sälja men hinner inte vara där får man helt enkelt hitta på ngt sådant.

Så det har som sagt varit mkt bra den senaste tiden, vissa stora förändringar, men jag tycker faktiskt att det känns väldigt skönt att få komma härifrån. Jag kommer att sakna några få kära vänner men jag tycker det är skönt att komma ifrån resten.

Är precis hemkommen från en begravning som var hemskt fin men också väldigt ledsam. En person som funnits runtomkring mig sedan jag varit liten har hastigt gått bort, och jag sörjer. Men begravningen var jättefin och mina tankar går till hans barn, skriver inga namn, men de vet vilka de är.

Nu ska jag bara fixa det sista runt resan till Italien och sedan är det mesta bra. Jo just, jag har fått en ny kamera av mamma också, eftersom min gick sönder när de hade den i grekland, så jag är jävligt nöjd!




Den blev det, en Olympus tough 8000, och en blå sådan!

Nej nu ska jag göra ngt vettigt, hörs!

Kommentarer
Postat av: h-lex.

Níce kamera :) Grattis till jobbet i Norge, trist bara att jag antar att du kommer vara där i sommar då när jag väl kommer hem till Övik en sväng! När drar du till Italien då? pussss

2009-04-24 @ 19:03:27
Postat av: m a r i c e l | f o t o

Åh tack bebe! Hihi, klart jag kan hjälpa dig ;) säg tid och plats bara haha! :D

Postat av: m a r i c e l | f o t o

vad har du för dig? :)

2009-04-27 @ 15:03:00
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
Postat av: Emma Simsek

tack så jätte mycket :)

2009-05-05 @ 00:06:05
URL: http://emmasimsek.blogg.se/
Postat av: martin

jag har tänkt att köpa en sådan kamera också. hur tycker du den är? batteritid? blir bilderna bra även på land?



/martin

2009-10-22 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback