Give me Türkiye.

Dagens humör: Trött, och fortfarande arg. Det blir de nog glada över på jobbet!
Dagens borde: Duscha, men det får bli efter jobbet, förhoppningsvis är jag på bättre humör då.
Dagens frisyr: Uppsatta utborstade lockar.
Dagens klädsel: Jobbkläderna.
Dagens planer: Jobba fram till 1500, duscha, träffa Johanna en sväng. Måste få prata med ngn vettig människa.
Dagens materiella vill ha: Kläder, skor.
Dagens längtan: Sommar och turkiet.
Dagens fundering: Hur är det möjligt att vara så jävla idiotisk?
Dagens beroende: Juice
Dagens tråkigaste: Att det är dags att åka till jobbet.
Dagens person: Inger Karin, jag väntaaaar!
Dagens roliga: Nada.

Ja tyvärr, nu är jag inne i en sån där period igen när jag vill döda mänskligheten(stora delar av den iaf).
Tack för den idioter!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sudda sudda sudda sudda bort din sura min..lalala

2009-04-06 @ 15:02:35
Postat av: jennie

ska du tillbaka till Hitra mat????

2009-04-07 @ 13:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback