Le tuesday!

Dagen har spenderats på stan med Linn och Marri, lite shopping blev det allt, nya skor till och med, det behövdes verkligen vill jag tillägga. Sedan har jag och Linn varit ute och sprungit runt höglandssjön också, inte dåligt. Trodde faktiskt inte att jag skulle orka speciellt långt med tanke på att min kondition inte är vad den borde vara, men se där överraskade jag mig själv. Det blev 2,5 km springning och 1 km promenad. Kanske inte jättebra men med tanke på att jag inte tränat på år och dar så tycker jag faktiskt att det är helt okej. Nu blir det till att förbättra det, och jag undrar när den dagen kommer som jag kan springa runt hela sjön, alla 8km, haha! Nåja, man ska vara nöjd för det lilla har jag hört och visst känns det väl helt okej.

Imorgon är det jobb igen, börjar 0730 så jag borde väl egentligen sova nu, men ack min dygnsrytm har fuckat up sig igen och nu är jag inte ett dugg trött, ska dock lägga mig och läsa nu och sedan blir det sömn. Funderar på att åka och träna med Modo imorgon men jag är så rädd att jag inte ska orka, haha. Får väl se hur det blir med den saken, jag ska iaf åka dit och prata med Kevin och Ivan och titta på träningen, det har ju ingen dött av. Eller vad säger statistiska centralbyrån om det egentligen(Emelie?, haha)

Nåväl, nu åter till boken, Orhan Pamuks Istanbul Memories of a city. Grymt bra bok för övrigt och jag har banne mig bara ett par sidor kvar, så sedan blir det till att börja på ngn av de andra som ligger och väntar på hyllan. Imorgon ska jag också ta och städa rummet och om jag hinner städa bilen också, det är inte gjort sedan jag kom hem från Norge, det är skamligt.

Nuså, godnatt så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Flirre

Men förlååååt! Jag är där 22 augusti till 5 september. När är du där? Förmodligen inte samtidigt..

2009-04-19 @ 12:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback