Time has passed.

Ja kära ni det var ett tag sedan jag skrev, har väl inte varit mitt vanliga glada jag ett par dagar, men det känns lite bättre nu.

Anyway, igår var det krogen med Märy och Sandra, även om Sandra försvann som en vind hela tiden!

Orkar inte berätta om kvällen, men kul var det.

"Jag är sjukt attraherad av dig" - hahaha, jaha men tackdå.
Han fick ändå inte följa med hem. Då blev det ett "nähä, men då ska du veta att jag tar XXXXXX's parti i framtiden"
Haha, fine, so be it. You two have fun!

Sjukt besviken blev jag också.
Dåligt omdöme? Ehh, vet hon ens vad det betyder. Oh this stupidity.
However, så tänker inte jag sjunka så lågt och snacka skit om någon som jag trodde stod mig nära.



Texten som följer har inget samband med personerna som omnämns i inlägget (eh?)

Yeah i called you a bitch, bitch,
what you going to do about it bitch?
sit there and cry like a little bitch? bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback