I see the light at the horizon.

Nej hörrni, nu har jag varit inne i en hatperiod alldeles för länge, egentligen har det inte varit en hatperiod heller, jag har bara blivit sjukt besviken, och jag har helt enkelt inte kunnat släppa det. Sedan skulle jag tro att mitt humör har haft mycket med fullmånen att göra också, för så väl känner jag mig själv att jag vet att jag inte brukar gråta så mycket över sådana saker. Även om vissa människor inte tror på det här med att fullmånen påverkar vissa så gör jag det, jag blir oerhört känslosam dagarna runt fullmåne. Jag kan börjar gråta eller bli arg för minsta sak och jag har oftast ingen lust att umgås med folk, det är sjukt egentligen, men det har varit så sedan jag var liten.

Anyway, nu får det vara nog med det. Jag vet vad jag ska göra och det är bara en tidsfråga. Jag hoppas jag får svar från Norge snart så att jag vet vad som händer med mitt liv, och ska jag vara ärlig så hoppas jag att jag får komma härifrån. Den här staden är inte bra, även om jag har ett par goda vänner här som jag värdesätter högt så vill jag faktiskt härifrån. Hur det nu är så tror jag på att riktig vänskap finns kvar! Och de vänner jag pratar om är riktiga vänner, så jag oroar mig inte.

Jag har hursomhelst ett par bra saker att se framemot framöver:
28onde April: Maria kommer hit!
Någon gång i Maj: Malin kommer hit och jag hinnere förhoppningsvis åka till henne.
Maj: Hoppas jag på att kunna åka till Italien och hälsa på mamma och Kent
Maj: Ida ska komma hit, och både hon och jag fyller år
Maj: Om jag inte ska till Hitra och jobba så åker jag ändå dit och hälsar på Lina.
Juni: Sommaren är förhoppningsvis här och jag, Johanna och Amanda åker till Marmaris! Det kan inte bli bättre.

Hannah har lovat att boka hotellet till oss från England eftersom det inte går att boka från Sverige, och hon skickar alla papper till mig. Det är sjukt snällt av henne, så en månads boende i lägenhetshotell, ca 800 kr, det är bra!

Så inom en snar framtid ska vi ta oss i kragen och boka så att det blir på riktigt! Håll tummarna för mig att allt går bra och att jag får jobbet i Norge! Nu ska jag ner på stan och träffa Nathalie innan hon åker tillbaka till Göteborg!

Sitter och lyssnar på Serdar Ortac, hur kan man inte bli på bra humör då?:)

Vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback