Well this sucks.

Har känt mig mer omtyckt i mitt liv om jag säger så. Tänkte gå ner på stan och fixa håret idag men jag känner inte alls för att träffa människor så det får bli en annan dag. Tyvärr måste jag åka till jobbet nu snart, och där kan det bli lite svårt att undvika människor, men det ska nog gå bra. Jaha, hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har.

malin: tack snälla du, men jag har tyvärr inte råd att ta mig till Örebro just nu, annars lät det jävligt lockande. Krya på dig!:)
Jennie: Ja, jag tror nog att det blir så, antingen i maj eller augusti, det är inte klart än.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha tack så hjärtligt :) Man kan inte lägga allt på minnet! Nu kan jag ta en öl med ro i själen!

2009-04-08 @ 16:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback