För att förtydliga.

Jag tänker inte skriva mycket, men jag tänker skriva vad jag känner, och ni kan lita på att det är sant till 100%.

Jag tycker det ska bli väldigt roligt att träffa alla mina vänner (även om du tydligen inte ser mig som din vän Emelie, om det nu var mig du syftade på? så ser jag dig som min vän), självklart ser jag fram emot att få höra vad alla gjort sedan sist vi sågs. Alla ni som tror något annat har fel, och vill ni ha någon ytterligare förklaring så kan ni mitt nummer, eller så är det bara att säga det direkt till mig.

Sedan påstod jag aldrig att det var falskt att fråga varför jag inte svarat, det är något du läst in alldeles själv.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jaaaa han e världens sötaste!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback