I'm back.

Ja, nu är jag hemma igen, eller ja, hemma och hemma.
Hur som helst så är jag i Örnsköldsvik igen, om det nu var någon som undrade.
Jag har haft det väldigt bra på Hitra, precis som vanligt. Även om det funnits dagar när
jag velat döda vissa människor så har jag haft mina vänner, och allt har slutat bra.
Så ja, nu när jag är hemma så vet jag inte riktigt vad jag känner.

Är jag glad över att vara hemma? Nja? Nej inte glad, och det känns inte riktigt som hemma ändå.
Hade jag hellre varit på Hitra? Nej, det hade jag inte, nu har alla åkt hem och det Hitra som jag förknippar med mina vänner finns inte längre. Även om jag har Karol och Kasia och Lina och Emil kvar på ön.

Så ja, vad ska jag göra nu då undrar ni? Jo jag börjar jobba igen på Torsdag, jag vet inte hru det känns och vet inte om det är rätt beslut, men som det ser ut nu så blir jag kvar i Örnsköldsvik ett tag. Det återstår att se hur det går.

Idag ska jag iväg på Luciafika med släkten, det blir säkert trevligt.

Nu är jag tom på ord, jag måste vänja mig in i att blogga igen. Första steget mot det blir väl att köpa en ny dator.
För den jävel som snodde min har inte haft vett att lämna tillbaka den. Nåväl, på tisdag när jag fått mina pengar så blir det en ny dator, för den här får jag ett utbrott på var 5te minut.

Adios for now.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja den e riktigt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback