Några minuter från julafton.

Ja snart är den här, julafton. Jaha, känns som inte så märkvärdigt faktiskt, men what to do.
Det ska bli roligt att få ge bort julklappar iaf, hoppas alla blir glada och nöjda.
Måste komma på något fint att ge bort till min kära kusin
Sandra också, vi får alltid så fina julklappar av varandra. Jag lovar att ni ska få ta del av vad jag fick av henne när jag kommit hem imorgon.

Anyway, jag och pappa har spelat bingolotto och haft myskväll ikväll, trevligt värre även om jag
inte vann ett skit, som vanligt med andra ord.

Nu ska jag gå och lägga mig och när jag vaknar imorgon så får det gärna snöa fotbollar och vara en sådär -3 grader. Tack på förhand, godnatt!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack d samma vännen!

Postat av: josefin

Det har du så rätt i, allt går att lösa så det ska vi fixa! God jul på dig med vännen hoppas du hade en fin julafton och hoppas ni får det trevligt ikväll :) Det känns så surt att inte kunna vara med. Men som sagt vi får ta det senare :)

2009-12-25 @ 18:37:08
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja hans fästmö har ju blockat mig så jag kan inte gå in o kolla på hans facebook ens.

O ska jag va helt ärlig så vet jag att d e hon som lägger upp massa bilder på hans facebook o inte han.

Oh well.

2009-12-30 @ 13:45:04
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback