Some people leave a mark,

Ja, det finns människor jag saknar, människor som gjort ett intryck på mig.
Människor som ni andra kanske tycker är obetydliga, men jag saknar dem.

Linn - Min Limpa i hårdbrödsburken, min högra hand.
Tadeus - My sunshine and very good friend.
Stavve - Mr. Perfect (ni som känner Stavve vet vad jag menar)
Emelie - Min härliga arbetskamrat och genomsnälla vän.¨
Johanna - Min "syster", med allt det innebär

Listan kan göras lång, men dessa människor har gjort min tid på Hitra till en bra tid trots motgångar.
Jag är glad att jag mest umgåtts med mina polska vänner under tiden på Hitra, de är bra och jag kunde inte önskat mig bättre vänner. Det har varit de som fått mig att skratta när jag bara velat gråta, tillsammans med de få svenskar jag umgicks med så har det varit de som fått mig att må bra.


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Aah i see!

Fan va jobbigt,haha.

Du får se till o övertala honom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback