"The lights will inspire you"

Dagen har börjat lugnt, har fixat med försäkringspapperen, förhoppningsvis får jag tillbaka hela beloppet för datorn. Skulle egentligen vilja köpa en ny dator idag, men det verkar smartare att vänta tills mellandagsrean, eller vad tror ni? Jag har ju pengar iofs, men jag vet inte riktigt vad jag vill ha för dator, några förslag?

Fick in första delen av norgepengarna idag, det gick fortare än väntat, så det var nice. Så var man lite rikare igen, det känns bra. Något är fel med min mobil, jag kan inte ringa folk, jag hoppas det bara är tillfälligt.

Har egentligen bara chillat hela morgonen, klev upp vid 9 och har ätit frukost i lugn och ro, och bara fixat med lite småsaker. Har inte packat upp än däremot, jag suger, men jag ska försöka göra det ikväll.

Bjuder på en låt, en grym sådan.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Mollah! HP pavillion är en utsökt dator, köpte en ny för typ en månad sen, funkar svinbra :) För övrigt så känns det som en evighet sen vi sågs och hördes. Saknar dig.Vet att det inte är någon ursäkt men jag är ju inte så bra att höra av mig till mina vänner, och det skäms jag för. Jag ska försöka ringa dig någon dag!

2009-12-16 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback