When trouble comes knockin' on your door.

Jävligt less på pappa för tillfället, han vägrar låta mig måla "köket" i min nya lägenhet vitt, trots att
den gröna tapeten som sitter där just nu är full med stearinfläckar och skador. Lagomt trevligt, man tackar så jävla mycket. Det värsta är att jag vet att det bara är för att han vill visa att han bestämmer, och det stör mig något så fruktansvärt. Funderar på att måla det vitt anyway när han åker till Thailand i januari, den som lever får se.

Har fortfarande beslutsångest angående dator och tv, vad är bäst? Att köpa det nu eller att köpa i mellandagsrean? Herregud, jag blir galen. Är det förresten värt att byta till en Mac eller ska man hålla sig till PC?

Och Rebecca, jag lovar att lägga in före och efterbilder så snart jag sitter vid en vettig dator.

Som om inte det vore nog så börjar jag jobba imorgon, en stängning ensam, eh okej? Och så har jag INGEN JÄVLA ANING om vad jag ska köpa till folk i julklapp, hjälp? Någon?


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ser fram mot bilderna.



Men om d e din lägenhet,varför får inte du måla ditt kök vitt?

Postat av: Anonym

Mac, mac, mac...

2009-12-19 @ 12:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback