Ber om ursäkt för uppehållet.

Men jag har spenderat ett dygn ute på Nötbolandet hos mamma och Kent.
Trevligt värre, och jag fick äta världens godaste chokladtårta igen, jag älskar choklad sjukt mkt.
Kanske kan jag beskriva hur mkt med att om jag ska ha glass så vill jag gärna ha chokladglass med chokladbitar i och chokladsås till det! Det finns inget bättre!

Igår kväll såg vi på Beck, skarpt läge tror jag bestämt att den hette. Den var bra, som alla Beck-filmer, men jag tycker att den tog upp ett viktigt ämne. Kvinnomisshandeln är sjukt utbredd, och alla känner vi säkert någon som blir/blivit slagen även om denne inte berättat det. Jag vet att jag känner mer än en i alla fall.

Idag har det blivit en långpromenad med mamma och Sigge på Nötbolandet, det var hur fint som helst.
Ska lägga in lite bilder om ett tag, men först blir det ett bad för min del!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback