Challenge of the day.

The challenge:
- Gå in i mappen Mina bilder (eller My Pictures, eller var ni nu har era foton).
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Eh, ja. Jag får väl börja med att be om ursäkt, om ni måste gå till en psykolog för att bli av med era mardrömmar, så skicka räkningen till mig. Det är inte mer än rätt. Hur som helst så är det här en bild av mig och Helena på juldagen 2004, det är alltså lite drygt 4 år sedan. Vi leker, och ja, jag är medveten om att inget kan ursäkta bilden ändå.
Så I rest my case.

However, jag utmanar:
Sofie
Kajsa

Emelie
Annika
Lisa
Maricel

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja du....ingen aning faktiskt...men nått fel e d ju!

Postat av: h-lex

Hahaha, helt sjukt fantastisk bild på oss! Jag undrar vart jag har den där mappen från juldagen, måste ju spana in de fantastiska bilderna! ;)

2009-02-13 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback