Det är tråkigt att kurera sig.

Ja. hörni, det är det verkligen. Så efter en heldag i sängen så vad jag tvungen att följa med när sofie frågade om jag skulle med på max. Sedan fick jag ju en trevlig överaskning när den hemliga kompisen hon sa sig ha med var Tom som är hemma på besök! Sjukt kul att träffa honom igen ska sägas. Så eftersom vi inte hade någonstans att se på film så drog vi på bio istället.

Valkyria blev det och jag måste faktiskt säga att jag tyckte den var rätt bra. Visst, inte en såndär jätterolig eller mysig film som man bara njuter av att se, men där finns ju som en rätt viktig bakgrund, och sånt är alltid sevärt om ni frågar mig. Sedan har jag alltid varit intresserad av världskrigen också, så det spelar väl in kanske.

Nu blir det sängen och så hoppas jag att jag är frisk imorgon så att jag kan ringa Tommy och höra om han vill att jag ska komma och jobba innan jag ska iväg på dagis 13.30 för två timmars jobb. De hade kris och man ställer väl upp, eller hur!

Idag har jag också haft världens marmarislängtan, ni som varit där vet vad jag pratar om. Och just ikväll fick jag då också sms av Yilmaz, ett roligt sammanträffande! Jag saknar honom, och alla andra vänner jag har där nere! Bring on the summer nu, jag är less på minusgrader!

Godnatt och hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback