Don't even waste your time.

Kvällen har spenderats med Sofie och Emmeli, vi har sett på Lets Dance och spelat Risky Business!
Är det bara jag som är totalt kär i Magnus Samuelsson, a.k.a världens starkaste man?
Haha, jag tycker bara han verkar så totalt genomsnäll och mysig som en man möjligtvis kan bli,
och han bjuder verkligen på sig själv. Jag menar, det kan inte vara lätt att dansa och försöka vara smidig med den där kroppen? Haha, anyways så är han helt underbar!

Imorgon bär det av till Härnösand igen, näst sista dagen så det känns faktiskt bra måste jag säga!
Nu ska jag lägga mig och se på tv och sen sova!

Godnatt på er!:)



We aint talked since we left, it's so overdue.
It's cold outside but between us it's worse in here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback