G'night!

Precis hemkommen efter en kväll på Palladium, det vill säga biografen här i Örnsköldsvik.
Jag, Emmeli, Sofie och Marri såg Yes man! som jag iofs redan sett med Ida, men vad gör det!
Den är kul, och jag gillar sånt som är kul så jag skrattade mest hela tiden, bra för mig!

Nu blir det nog tvn tills jag somnar skulle jag tro! Sitter och pratar med Jennie, Maria, Linn och Johnny på msn och jag saknar verkligen det gamla hitragänget, det suger att alla ska bo nere i söder. SUGER sa jag! Jag saknar er mofo's!

Nu blir det sängen! Hörs imorgon, godnatt!


Bilder från vår reunion i stockholm i somras!























I MISS YOU GUYS!


Kommentarer
Postat av: jennie

OCH VI SAKNAR DIG MASSOR!!!!!! ÄLSKAR DIG PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback