God morgon vänner och bekanta!

Förlåt för att jag inte skrivit, men när jag kom hem igår så var jag nästan medvetslös av trötthet efter att ha somnat 04.00 och vaknat 06.00, det är inte riktigt okej om man har utbildningsdag på nya jobbet. och jo, det var ju det också.

Klockan 07.15 var jag nere hos Maricel och hämtade upp henne, och efter att vi tankat så bytte vi plats och hon körde ner till Härnösand och Lidl. Eller, hon körde egentligen förbi också, men det behöver vi inte tala om, haha! Jag gillar ju som sagt inte att köra bil på vintervägar sedan jag kraschade för ganska exakt ett år sedan, så det var därför Marri körde.
Gårdagens utbildning gick bra iaf och det verkar bli ett bra gäng, så det känns kul.

Nu måste jag kila, Linn ska hämta upp mig och Marri vid E4an om 20 min, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback