Godkväll!

Ja hörni, dagen har varit sådär som en arbetsdag kan vara ibland, ganska intetsägande men iofs har jag fått lära mig lite nytt också, och det är ju alltid bra! Och förutom en sjuk(ja Marri, hon som borde sjukskriva sig) kvinna i rött som störde lite på affärn så har dagen gått smärtfritt. I bilen på vägen hem så lyssnade jag och Niklas än en gång på Sven Ingvars- Sommar och sol, ni vet den som var ledmotivet till barnprogrammet Hajk som gick när man var liten. Det är himmelskt så glad man blir av den låten! Sedan begav jag mig faktiskt direkt hem till Sofie för födelsedagsfika, det var hemskt trevligt och fikat var gott, så jag är nöjd:)

Och nu har jag, Malin Sjöblom, anmält mig till högskoleprovet också. Detta inte en dag för sent. Bokstavligt talat alltså eftersom jag anmälde mig nu när jag kom hem och de tog emot anmälningar tills 00.00 inatt, puh, bra jobbat av mig!
Har jag sagt att jag är en sån som alltid är ute i sista sekunden? Nåja, nu kanske ni förstår vad jag menar! Så jag ska göra högskoleprovet den 28onde mars, och kan vi nu allihopa komma överens om att jag ska spika det? 2.0 kan väl inte vara för mycket begärt? nej, trodde väl inte det!

Idag åkte ju som sagt mamma och kent tillbaka till Marmaris, tror ni jag är avundsjuk? Ja, något så förbannat! Ah, jag vill också vara där nere och gå runt på de vintertomma gatorna, eller i bazaaren där det bara är turkar den här tiden på året, och jag vill träffa mina vänner! Jag är avundsjuk, ja!

Men nu är det dags att krypa ner i sängen och kurera min hals som vill börja göra ont(eller som redan gör det även om jag försöker ignorera det). Så sov gott allihopa! Vi hörs imorgon!



Anmäld och klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback