Godmorgon folks!

Ja är det inte en härlig morgon va?
Eller nja, jag vet faktiskt inte om det är det. Det har helt plötsligt gått från att vara många minusgrader till att pendla från+1 till -1, visst är det väl skönt att det inte är så kallt, men ändå, det blir så blött och jävligt !

Jag sa ju att jag skulle gå till jobbet, och tro mig, jag hade tänkt det. Men jag försov mig faktiskt och vaknade 07.20 så det blir inget av det idag, måste fortfarande borsta tänderna och så också, så tiden är knapp!

Därför kära vänner ska jag bege mig till badrummet nu, men vi hörs senare!
Jobbar till 16.00 och därefter ska jag hem en sväng innan hockeyn, så då hörs vi hörni!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det verkade lätt, men det var svårare än vad jag trodde :P

Tråkigt med jobb på en helg.. jag var bara hemma och mös med familjen =)

Vad gör du i veckan då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback