Gratismiddag, och gratis är ju som vi alla vet gott!

Idag har jag hunnit med en hel massa!
Började jobba 07.00 imorse, tidigt värre. Hur som helst så tycker jag att jag gjorde det bra, för jag vaknade 06.30 och hann på något underligt vis duscha och klä mig(tur det) och äta frukost och ändå vara i tid på jobbet! Bra gjort av mig!
Hur som helst så gick det bra på jobbet, slutade vid 14.00 (det visste ni ju redan eftersom mitt schema finns i föregående inlägg, haha) och då åkte jag hem och åt en snabbis. Efter det åkte jag på Konsum och inhandlade två av stans bästa semlor(från Edmarks) och åkte till mormor och så tog vi en fika! Där satt jag tills klockan var 16.30 och då åkte jag hem och inväntade Maricel som hämtade upp mig strax innan 17.00.

Tillbaka till Lidl bar det av och så gick vi igenom lite saker alla anställda, jobbade lite och åkte sedan iväg till Marco Polo där det avnjöts en middag, kycklingklubbor med strips, tillsammans med alla anställda och en mängd chefer. Lidl betalar, jo jag tackar jag! Så nu är jag hemma igen och som vanligt blir det lite tv innan sängen!

Måste bara påpeka förresten att samma sak som hände
Malin hände mig häromdagen! Jag hade köpt en påse chips, sourcream & onion, på lördagskvällen och öppnade den framför tvn. När jag stoppade det första chipset i munnen tyckte jag att det smakade konstigt, eller det smakade snarare LITE! Efter det andra chipset så insåg jag att det faktiskt inte var någon krydda alls på chipsen. Paff blev jag, och äckliga var dom utan krydda, så det blev inga chips för mig den kvällen, tji fick jag!

Tänkte också passa på att gratulera Kronprisessan och Daniel Westling till förlovningen, det var på tiden!
Så om, mot förmodan, Kronprinsessan skulle läsa det här inlägg, grattis till er!

Nu väntar sängen och sedan ännu en dag på Lidl imorgon! Hörs!


Pratade förresten med Görkem på msn nyss, han åker in i armén nu och kommer inte att jobba i sommar, så det är ju tråkigt, onekligen! Däremot kanske Hakan är tillbaka, kul värre! Önskar att jag satt på Galleon just nu och drack en Vodka-Rebull, men den tiden kommer ju också! Önskar det kunde gå fortare bara!



Underbara Galleon, Juli 2008.


Kommentarer
Postat av: Linn

Oj, vad spännande! Hoppas det går bra då =)



Jag tror att jag börjar bli små-sjuk så jag ska nog inte göra så mkt.. ligga hemma och bli super-frisk!



Jag säger fettis-dagen =)

Postat av: Amanda

Ge mig en svettig kväll på Galleon nu! Kul om Hakan kommer:) Ff augusti som gäller för dig? Kul med nya jobbet!

2009-02-24 @ 23:05:56
Postat av: malin

MEEH! var det OLW?

förresten är jag hemma nu. ska vi pussas?

2009-02-26 @ 00:49:58
URL: http://vanligtvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback