Härnösandsmåndag!

Eller ja, det är nog måndag var man än är, men min måndag kommer att bli en härnösandsmåndag i alla fall!
Niklas kommer och hämtar mig om 5 min och så bär det av mot Härnösand och en dag på Lidl.
Det verkar förresten som att jag har blivit lite förkyld, och det suger, än så länge är det bara halsen som är jobbig men det är jobbigt nog om ni frågar mig!

Igårkväll var mamma och Kent här, och idag skjutsade jag dem till busstationen klockan 05.00, det är en okristlig tid mina vänner, och det var faktiskt lite ledsamt att säga hejdå. Trodde ni någonsin jag skulle säga något sånt om min mamma, nej, inte jag heller, men det kändes lite tråkigt. Pratade med Marri i morse och tydligen ska hon och Jossan till Härnösand tidigare än vi andra imorgon, ingen vet varför men det betyder att vi inte kan samåka, så det är trist!

Lite bilder från nu på morgonen och ännu en fin dag i Örnsköldsvik!


Örnsköldsvik


Örnsköldsvik


Jag i jobbkläderna. Den här bilder ger uttrycket "white girl" ny innebörd!

Ha en bra dag hörni!


Kommentarer
Postat av: M A R I C E L - F O T O

Haha, you´re my white girl ;D Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback