I noticed there's so many of them and there's really not that many of us!

Ja hörni, goddag får man väl säga då!
Jag ringde inte Tommy idag, tänkte att jag är hemma en dag till och vilar upp istället och så ringer jag imorgon.
Anyways så känns det faktiskt lite bättre idag, och det är skönt!

Ska iaf iväg och jobba på dagis som sagt, 13.30 it is och sedan ska jag åka förbi mormor en sväng, så det blir nog bra det! Nu ska jag ta och göra mig någon mat och och duscha, och sedan blir det Myckling i 2 timmar.

Sedan måste måste måste jag få tummen ur och skicka paketet imorgon! Måste! Annars är jag officiellt sämst, för det har faktiskt gått en månad idag!







MARMARIS, ta mig dit nu, tack!

Kommentarer
Postat av: Jansson

Va i helvete?! Effes med sugrör?! vart är världen på väg?!

2009-02-19 @ 17:15:56
Postat av: Malin

Men amatör, jag dricker inte efes med sugrör. Det är Vodka Redbull, my fave!

Postat av: - ● Rebecca ● -

Nej jag förstår inte heller om jag ska va ärlig.

2009-02-19 @ 19:02:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback