Lets finish the sentence.

AVSLUTA MENINGEN :

Jag har insett att min senaste kyss: 
var för 2 och en halv månad sedan.
Jag lyssnar just nu på:  Ciara ft. Lil Wayne & Lil Jon - Roll Call
Jag pratar: sällan om något vettigt.
Jag tycker om: att vara glad.
Min bästa vän är: Ida
Min första riktiga kyss: fick jag när jag gick i sjuan.
Jag avskyr när folk: inte kan vara ärliga eller stå för vad de tycker.
Kärlek är: svårt
Jag gillar att: resa och träffa nya människor
Jag kommer alltid att: längta bort
Jag är hemligt förälskad i: Paul Walker, inte hemligt nu längre dock.
Sist jag grät var: när jag hälsat på farfar förra veckan.
Min mobiltelefon är: vit och röd och livsviktig!
När jag vaknar på morgonen: kollar jag på klockan.
Innan jag går och lägger mig: skriver jag sms till Michal.
Just nu tänker jag på att: jag vill vara i Marmaris.
Bebisar är: underbara
Idag har jag: jobbat, varit hos mormor, sett på "Waiting" med Tom, Caroline och Chrille.
Ikväll ska jag: förmodligen inte göra mer än att lägga mig i sängen och somna.
I morgon kommer jag: jobba, och förhoppningsvis posta paketet!
Jag vill verkligen: vara i Marmaris.

Fred ut suckahs!



Förfest, Tunjung Bali Inn, Mars 2008. Fy fan vad kul vi hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback