Modo-Luleå?

Ja, det är match ikväll i swedbank, men jag är så sjukt trött och jag har så sjukt ont i ryggen så jag vet inte om jag orkar gå. Funderar på att laga lite mat, städa lite här hemma, ta ett bad och gå och lägga mig. Vad tror ni om det?
Men å andra sidan så är det här förmodligen modos näst sista hemmamatch för säsongen, så jag kanske borde gå ändå? Ah, jag vet inte hur jag ska göra, som tur är så har jag ett tag till på mig att fundera iaf, så det är ju bra.

Idag har jag jobbat, 08.00-16.00 i butiken. Det börjar ta form nu och det ser faktiskt rätt bra ut, däremot gillar jag inte att mina händer blir sönderslitna av allt rivande i kartonger och plats, och så blir man torr som fnöske om händerna också. Charmigt? Nejdu!

Nåja, här är iaf mitt schema för veckan, för er som undrar!

Mån: 08.00-16.00
Tis:07.00-14.00
Ons:09.00-13.00
Tors:10.30-17.30
Fre:15.30-22.30
Lör: -
Sön: -

Sen hoppas jag på att Ida kommer ner till helgen, det vore kul!
Slänger upp en bild från sist hon var här, och påminn mig om att jag ska slänga upp dom på facebook sen också!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Härlig bild på headern

Postat av: ankan

fy vad söt du e min fina!!

2009-02-24 @ 17:08:36
URL: http://samst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback