Premiärdagen är avklarad!

Ja då har Lidl varit öppet här i övik i en dag, och ja, det var sjukt mkt folk.
Jag satt i kassan från 11.15 till 17.15, och har rätt ont i ryggen och nacken nu kan jag tala om, men det känns bra ändå.
Allting flöt på rätt bra och inga störrre missöden skedde, förutom att jag och Andreas trodde att det saknades 500 kr i min kassa, men sedan hittade vi dem så det var ju skönt!

Nu är jag trött som ett as, skulle bara vilja sova nu direkt faktiskt, men ska väl försöka hålla mig vaken en stund till!
Ursäkta att det blir ett tråkigt inlägg idag, men jag är faktiskt så trött att jag ksulle kunna somna på stolen.
Så ha en bra kväll och så bjuder jag på en bild istället.


Min första Vodka-Redbull för den gången, Marmaris oktober 2008, Mango, Barstreet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback