Så var det dags!

Tänkte börja med att bjuda på Annika a.k.a Ankans kommentar efter gårdagens inlägg:

"aaaaaahahahahahahaa, å så har du postat samma inlägg 2 ggr, hur går det med psyket hjärtat? holla'!"

Ja, se då var det bevisat att även folk i min omgivning har börjat lägga märke till hålet i min hjärna, välkomna att titta in, eller vad man ska säga?

Hur som helst så gick jag och la mig tidigt igår och hoppades på att jag skulle känna mig piggare när jag vaknade idag.
Tji fick jag! Jag vaknar upp med sjukt ont i halsen och en näsa som är så totalt igentäppt som en förstoppad häst.
Tommy, min distriktschef ringde nu på morgonen och fick ta del av härligheten, en sån lycklig kille! Hur som helst så undrade han om jag kunde komma till butiken och jobba lite, men eftersom jag har feber så var jag tvungen att avböja!
Ah, jag orkar inte bli förkyld nu, satan också!

Nu ska jag sluka lite piller och lägga mig i sängen igen och hoppas att jag blir bättre! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback