Så var man schemalagd!

Dagen har spenderats på Lidl-butiken här i övik tillsammans med Linn, Anna, Tommy, Martin, Peggy och Andreas.
Ja, jag vet, det var en jävla massa namn som ni inte har ngn aning om vilka de är, men screw that, de arbetar för Lidl iaf, det är allt ni behöver veta! Så vi har kontrollerat att kassorna fungerar som de ska och så har vi ordnat massa saker för att det ska se så bra ut som möjligt inför öppningen nästa torsdag!

Niklas ringde för övrigt idag och jag trodde ett par timmar att jag skulle behöva köra bilen själv  ner till härnösand lördag och söndag eftersom han är sjuk och har fått arbetsförbud. Som tur är så ringde Anders mig, en kille som ska jobba hos oss 3 h i veckan, och han ska ner nu i helgen också, så det känns jävligt skönt, då slipper jag köra!

Ikväll ska jag umgås med sofie och öhgren är det sagt! Så tänkte dra upp på frejgatan nu faktiskt!
Har bytt om från arbetskläderna till mina favvisbyxor och tröja, så jävla skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback