Sådärja!

Ja, då var jag så gott som frisk igen, eller ja så gott som frisk är jag kanske inte men nu är jag bara lite snorig och har lite ont i halsen. Det gick nästan lika fort som det kom, tänka sig!

Inatt har jag drömt massa konstiga saker, jag har drömt om människor som jag inte tänkt på på hur länge som helst. Det var weird, och totalt onödigt eftersom jag inte behövde ha dem i mitt huvud, där inne är det nog rörigt som det är!

Anyways, idag ska jag jobba som sagt, i butiken här i stan, så det ska bli intressant!  Vet inte riktigt vad jag ska ta på mig för något än bara, mina svarta jeans gick ju sönder häromdagen!

Sitter och lyssnar på Rafet El Roman, och ja, då vet ni ju vad jag tänker på, eller hur. Nåväl, här kan jag inte sitta och drömma mig bort hela dagen, så på återseende!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback