Suuunday.

Ja, idag är det söndag.
Matchen igår blev 4-4, och insatsen var väl inte jättebra, men what to do!
Hade hur som helst trevligt, och blev till och med uppraggad i baren, haha!

Efter hockeyn gick jag till Sandra och då blev det helt plötsligt fest, trots att det verkligen inte var planerat.
Så förfest hos Sandra och sedan Harrys, det var som vanligt, egentligen är det inte så jävla kul att gå ut längre.

Idag blev det kebabrulle till frukost och skräckfilm, barnhemmet, även om jag inte tyckte att den var så himla otäck som folk säger! Sedan jag kom hem har jag röjt undan lite och sedan mest tittat på tv, jag gör inte mkt vettigt.

Snart kommer mamma och Kent hit, de ska sova här inatt eftersom de åker tillbaka till Marmaris tidigt imorgonbitti, via stockholm då såklart. Jag skulle så sjukt gärna vilja följa med dem och segla hela våren, men det är ju tyvärr inte möjligt när man är en luspank sate som mig själv. Nåja, jag hinner förmodligen med en sväng ner när de är i Italien eller Frankrike i alla fall!

Nu ska jag jag sätta mig och se på tv igen!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback