Thursday evening.

Ja nu är det torsdag kväll, vi kom hem från utbildningen vid 16.30 idag, har hunnit med att lära oss mycket idag känns det som. Har fått göra saker på egen hand i butiken och sitta i kassan för första gången, så det var kul. Jag måste säga att det faktiskt inte var så svårt, hade det inte varit för de jävla PLU koderna så hade allt gått smärtfritt. Så nu ikväll sitter jag och försöker plugga in koderna, det går sådär. Jag har som inte ork att sätta mig ner och plugga, det får bli i helgen. Jag är mest peppad för att Ida kommer imorgon, det känns så himla roligt! Och så jobbar hon ju faktiskt också i butik så hon kan faktiskt ta och hjälpa mig lite tänkte jag!:)

Imorgon kommer hon vid halv 9, så jag tänkte att vi mest ska chilla imorgonkväll, kanske se film eller ngt. På lördag blir det en sväng på stan så att jag kan köpa den snygga jeanskjolen jag har kikat på, och en sväng på systemet! Sedan blir det fest på kvällen, om vi så ska festa själva så ska vi banne mig gå ut, av den enkla anledningen att det inte är lika kul att gå ut med någon annan som det är med Ida. Haha, det händer alltid något sjukt som vi kan skratta ihjäl oss åt efteråt!

Imorgon ska vi vara i butiken i härnösand klockan 8, så det blir att åka härifrån vid halv 7 imorgon. Upp med tuppen liksom, HAPS HAPS(Som min kära vän Julle skulle sagt). Jag måste säga att det är skönt att gå på inlärning där nere där man inte känner någon, man kan liksom göra fel utan att det gör något. Än fast jag inte gjrot ngt fel än så vågar man pröva mer, och det är skönt! Man litar på sig själv på ett helt annat sätt!

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka få in lite fler av de där koderna, dödens koder kallar jag dom!
Men min Ida kommer imorgon, och jag har hört att vi ska spåra ur, kan bli intressant! Haha!
Sov gott folks, lägger in en bild från ett av mitt och Idas drunken escapades!



Ja, jag är sliten på bilden, men jag bjuder på det!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback