Tidsförddriv.

10 favoriter:
Färg: Just nu, rött
Mat: Nu på vintern så är jag sugen på grillat och klyftpotatis och en god sallad
Band/Grupp: D12.
Film: För tillfället så gillar jag
Bok: Liftarens guide till galaxen, alla böckerna och The Poisonwoodbible
Sport: Fotboll, Handboll eller hockey.
Årstid: Sommaren, utan tvekan.
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad med chokladbitar i och chokladsås
Tid på dygnet: Nu för tiden blir det de timmar när solen skiner.
9 för tillfället:
Humör:
 Mediokert
Smak: Äpple
Kläder: Blommig tunika och svarta leggings.
Bakgrund: Jag i aktern på Jenny P i Kroatien
Nagellack: Nada för tillfället, mina naglar är trashade p.g.a jobbet.
Tid: 13.42
Omgivning: Vardagsrummet.
Irritationsobjekt: Smöriga jävlar.


8 första:
Bästa vän: Nathalie Nordström, och vänner ever since.
Screen name: malin_sjoblom på lunar faktiskt.
Husdjur: Hund och katt som var bästa vänner. Loffe och Tigern.
Piercing: Hål i öronen, och fler har det inte blivit.
Förälskelse: Jonas, dagbarn hos min mamma.
Musik: Gyllene tider, jag var ett smart barn.
Bil: Volvo S40, svart
Kyss: Ptja, första riktiga kyssen måste varit med Erik Häggström i sjuan.

7 senaste:
Cigarett:
Vad sägs om aldrig?
Mat: Tagliatelle och mormors köttfärssås
Dryck: Vatten.
Biltur: Hem från jobbet igår.
Kyss: Innan Michal åkte hem i december.
Spelad låt: Just nu PCD-Happily Never After
TV-program: Den rätte för Rosing, haha skrattretande
6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Haha, lagen och lagen, men ja tydligen.
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Jodå!
Varit med på TV: Ja, men det var längesedan nu.
Kysst någon du inte känner: Haha jo.

5 nej tack:

Kläder: Neon har jag aldrig klätt i, det klär ingen i btw.
Mat: Fiskpinnar, efter den skräckhistorien äter jag aldrig mer fiskpinnar!
Musik: Trance.
Dryck:
Sånt som är för sött.
Personlighetsdrag: Inställsamma personer, och sådana som inte står för vad de tycker.

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Nada efter jag kommit hem från jobbet.
Du kan höra just nu: Musiken bara egentligen.
Du inte kan leva utan: Familj, vänner, musik
Du gör när du har tråkigt: Msn och sånt, lyssnar på musik.

3 personer:

Du kan berätta allt för: Pappa, Ida, Micke.
Du tycker om: Vänner och familj
Du inte gillar: Oj, för svårt för att jag ska komma på nu.

2 val:

Kaffe eller te: Kaffe, tack!
Vår eller höst: Våren, för att allt är så fräscht!

1 önskan: Att vinna pengar?


Nej hörni, nu ska jag ner till Sofie och surra lite. Men vi hörs efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback