Tired as hell.

Ja, nu är jag sjukt trött alltså, och jag vet egentligen inte varför. Somnade vid 00.00 igår, så jag har ju ändå fått mig 6 hs sömn, tydligen behövde jag mer idag. Nåja, får åka hem och sova direkt efter hockeyn i eftermiddag.

Hur som helst så sitter jag och försöker peppa mig med lite sjukt bra musik, sånt som spelas nu på morgonen är:
Flo rida- Round Round
Eminem feat. Dr Dre & 50 Cent- Crack a bottle
E-40 - Wake it up(Remix feat Akon)
Freeway - Chopped and screwed
Rihanna feat Chris Brown - Bad Girl
Teairra Mari - Holla

Nu måste jag borsta tänderna innan Linn hämtar upp mig, vi ska vara i Härnösand 08.00, pigg och rask!
Hörs senare, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack tack tack.



Nä allt e inte skit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback