Trött apa.

Ja, idag är en sån där dag då jag är väldigt trött, så istället för att sitta här och sitta så ska jag faktiskt se på tv lite.
Jag lovar att skriva senare och berätta om gårdagen, jag orkar bara inte för tillfället! Så jag tänkte smiska in en dagens, bara för att ni inte ska dö av tristess.

Dagens humör: Jodå, tackar som frågar, lite trött bara
Dagens klädsel: oversized T-shirt och leggings
Dagens smink: Resterna från gårdagen.
Dagens frisyr: Utsläppt krull
Dagens längtan: Bort!
Dagens borde: posta paketet till Michal
Dagens planer: Se på tv, äta något, avlida?
Dagens händelse: Nada?
Dagens roligaste: Bra fråga.
Dagens tråkigaste: Att jag är trött och det är fint väder ute.
Dagens låt: Har jag ens hört på musik idag? Minnes icket!
Dagens idiot: Den som inte bjuder mig på ett originalmål på Max senare idag? höhö
Dagens person: Den som bjuder mig på ett originalmål på Max senare idag!


Och detta är sjukt roligt, tycker du inte det är du kass. Snodde den från
Kajsas blogg:)

Kommentarer
Postat av: frugan

hej hopp söta propp! apa eller inte, du är söt. och förresten, jag har bytt blogg. PUSS!

Postat av: kajsa

hehe din lilla tjuv :P

den filmen e otroligt bra :D

2009-02-01 @ 17:24:09
URL: http://kajsatasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback