Promenaden.













Det var hur härligt som helst att gå den 8 km långa rundan runt Höglandssjön, det tog en timme och sedan dess har jag mest suttit här hemma. Termometern visade på -9 men som min gamla förskollärare Irene skulle sagt: "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder" så klädde jag mig i underställ och lager på lager som man ska göra och jag frös då inte. Visst inser jag att det som Irene brukade säga inte håller i längden, jag menar om hurricane Katrina skulle komma förbi så vet jag inte riktigt om det finns kläder som håller måttet.

Sitter och chillar och lyssnar på musik för tillfället. Sofie har varit gullig och handlat vin till mig tills ikväll så nu ska vi tydligen gå ut, vad hände med att jag skulle vara nykter i helgen? Nåja, det blir ritkigt lugnt för mig iaf. Jag är alldeles för fattig för att härja! Så Framnäsbaren först och främst och sedan Olles a.k.a O'learys är det sagt, det blir nog bra!

Marri borde vara hemma på ett tag också, och då skulle vi ses tror jag. Hon sa då det igår iaf. Jag måste gå ner på telia också och byta till abonnemang, det här med refillkort ruinerar mig. Vet ngn om ngt bra abonnemang? Telia tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback