Sit back, relax, enjoy the show!

Det gick bra på jobbet idag, jag och Jossan jobbade över ett tag och slutade inte förrän 15.30, så det var ju bra det också!
Efter det har jag mest bara hunnit hem, ätit mat och städat undan lite, har vilat en stund också.
Måste för övrigt ta en riktig storstädning också, med tanke på att pappa faktiskt kommer hem på måndag bland annat, haha! Nu är det inte så att jag har stökigt här hemma, men jag vill som att det ska vara lite extra fint när han kommer hem, vore trevligt!

Sitter och lyssnar på Ciaras nya album Fantasy Ride, det är riktigt bra! Har gillat Ciara ända sedan hon släppte Goodies för ett par år sedan. En tjej som gör bra hiphopmusik är inte illa, det skulle jag vilja påstå i alla fall! Sedan att hon gör låtar med de suveräna Young Jeezy, Lil Wayne och T-Pain gör ju inte saken sämre!

Imorgon har vi ju premiär på Lidl här hemma i Övik, och lite nervös är jag allt! Men mest spänd på att se hur mkt folk som kommer, det ska bli kul att se hur allt flyter på!

Nu ska jag byta om och dra ner till Sofie och träffa henne och Tom en sväng, men det blir nog inte så länge för jag är sjukt trött faktiskt! Men man måste ju ta chansen och träffa människan innan han åker ner till Stockholm igen.

Tänkte smiska upp några av mina personliga favoriter för tillfället, verkar vara dåligt med videos till dom men det får gå ändå, musiken är top notch!







Och så blir man ju så jävla sugen på att dansa när man hör de här låtarna! Ge mig Galleon i sommar, hiphop hela natten lång!

Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, vilken fin blogg du har :)

Ska vi börja premunera på varandra via bloglovin?

2009-02-25 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback