Tidsfördriv

Jag har som inte ork att skriva något vettigt egentligen, den här pendlingen till Härnösand tar kål på mig, men imorgon ska jag vara back on track, det lovar jag! Ska försöka skriva något innan jobbet t.o.m och jag börjar 08.00.
Så godnatt för ikväll och håll till godo med denna som jag snodde av
Kajsa!

Regler: Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!


1. Vad heter du? Malin

2. Ett ord på fyra bokstäver: Måla

3. Flicknamn: Maja

4. Pojknamn: Mikey

5. Yrke: Maskinist

6. Färg: Medelhavsblå

7. Klädesplagg: Mantel? hahaha

8. Mat: Makaroner och korv?

9. Sak i badrummet: Munskölj

10. Plats/stad: Miami

11. En orsak att vara sen: Magkatarr? haha

12. Något man skriker: Mamma! hahaha

13. Film: Million Dollar Baby

14. Något man dricker: Mango smoothie! (JATACK)

15. Artist/Band: Madcon

16. Djur: Mink

17. Gatunamn: Mariavägen

18. Bil: Mercedes Benz

19. Sång: Mockingbird

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Musikal?


Kommentarer
Postat av: Linn

Åååh vilken rolig.



Jag snor den =) Men jag länkar i inlägget.



Hur har din helg varit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback